Merhaba kızlar, bugün doktora gitdim, doktot yumurtalıkların çok zayıf olduğunu 5mm söyledi. Birde matka ( türkce adı ne bilmiyorum Azerbaycandan yazıyorum) sola dğgru ve tamamen ters olduğunu söyledi. İlac ve iyneler yazdı. Yoxsa hamilelik mümkün depilmiş. Sizce düzelir mi? :’(