Kubra0426 Kızlar 3 aydır mide yanması çekiyorum çok kötüyüm günlük hayatımı etkiliyor uzanmaktan eğilmekten korkar oldum ne yapmama lazım dayanamıyorum artık odayıda tamamlamadık yapılacak işler var benim bu durumdan dolayı yapamıyorumda 🤧
Busraakay_26 Kubra0426 bir gebe şey demişti Ben doktoruma söyledim o bana mide ilacı verdi sabahları aç karna içiyorum gün boyu mide yanmam olmuyor diye isterseniz bir doktora danışın
Almilosum Kubra0426 ben rennie duo iciyorum çok iyi geliyor kırmızı elma, soda ve soguk bir yudum süt hepsi işe yarıyor