28 haftalık hamileyim, her acemi anne gibi kendimce doğumdan sonra sütün hızlı gelmesi bol olması bebeğin sarılık olmaması için ne yapılmalı araştırıyorum izliyorum vs burda sizin tecrübelerinizi okuyorum. Kayınvalidem bugün her bebek sarılık olur dedi bu doğru mu?