Bende cuma günü 27 haftalık olacağım aynı şikayetler bendede var dün doktorumu aradım magnezyumu sabah akşam al geçmezse gel bu hafta bakalım dedi ama bugün bi tık daha iyiyim sanki.. benim de özellikle geceleri dönerken ve sabah yataktan kalkarken 😩 nene gibi hissediyorum bazen ya inşallah önemli bir şey değildir 🤲🏻