Zehra-12455 naz_ozz 26 da gittim 850 gramdı şimdi 28 +1 olduk ayın 28 kontrolümüz var bakalım inşallah 1 kilo olmuştur🙏🏻😍
DeryaDefnee naz_ozz 20+5iz ama ultrasonda 21+5 çıktık 458 gram. Bir sıkıntı yok dedi doktor ısrarla biraz iriymis gelişim haftasına göre normal dedi
naz_ozz Fik Ya benimde son adet tarihime göre 20+6 ama doktora göre 20+3 ultrasondada 20+2 ynen banada sorun değil dedi sadece çok kilolu bir bebiş olmayacak dedi ama bence çok erken daha önümüzde çok zaman var
naz_ozz Z_e_y_a_gul Valla canım ne dedikleri belli değil benim 20+3 367 gram dedi biraz minyon bir kız olacak dedi ama bir sorun yok dedi çok kilolu bir bebiş olmucak sadece dedi 🤭
naz_ozz Htc26 Hepsi ayrı bir Şey diyo 3 farklı doktora gittim hafasını öğrenince biri 17 diyo biri 16+2 diyo biri 16+4 dedi hepsi ayrı alem😂
Htc26 naz_ozz evet cihazlar farlı ölçüm yapabiliyor mus. Kendi doktorum tam haftamı ölçmüştü başka bir doktor 4,5 gün kadar geri ölçtü söylemiştim cihazlarda ölçüm farkı olabiliyor önemli değil demişti bana