Esracmmm Kızlar bugün 6+5 teyiz bulantılarım bi kaç gündür var baya fena gaz falan ama göğüs hassasiyetimin azaldığını farkettim korktum gittim kalp atışını duydum doktor herşey normal dedi ama sizce bu bi sıkıntı olur mu
zeynozey Esracmmm korkmayın ☺️☺️ kanama olmadıkça sorun yok inşallah. Belirtiler ara ara kaybolup geri geliyor 😌
Aynurkyozkan Esracmmm içini ferah tut benimde kimyasal düşüklerim oldu içini ferah tut bak 37 hafta oldum.İyi düşün pozitif ol kanama olmadığı sürece bebeğin iyidir 3 aylık olana kadar ağır iş yapma kşmsenin seni üzmesine izin verme
zeynozey Esracmmm Böyle bir hikayeniz varsa şüphe etmekte haklısınız. İnşaAllah bu bebeğinize sağ salim kavuşun. 🌸
Esracmmm Aynurkyozkan teşekkür ederim uğraşıyorum stres yapmamak için ama en ufak belirti beni korkutuyor
Aynurkyozkan Esracmmm hiç korkma şunu diyebilirsin 7 kat karnının altında Allah verdiyse korurda Alan da o verende o sen yeterki stres yapma en büyük sorun stres korku etkileniyor bebeklerimiz