2prensesannesiiii Uyuyakalmışım terlemişim yel esmiş ve boynum tutulmuş 😵 boynum hareket edince çok ağırıyor kitlenmiş 34 haftadayım kas gevşetici süremiyoruz galiba zeytinyağ vicks sürülür mü ovalayıp sarsak sıcak tutsak ?
xbebegimx 2prensesannesiiii sıcak havluyla sar cnm iyice vicks de iyi gelir belki ondan snra sicak tutmaya cals gecmis olsun
Btlabk 2prensesannesiiii bende tutuldum cok kötü sıcak su torbası koydum dusa girdim en son kitlendim zararlı ama anestol krem sürdüm uyusturucu 10 günde anca geçti gecmiş olsun benim boynumla omzum tutulmuştu nefes alırken bile batıyordu
2prensesannesiiii xbebegimx vicks sürebiliyor muyuz sıcak duş aldım şimdi rahatlattım bi süre geri başladı ağrısı
2prensesannesiiii Btlabk şuan var ya doğursam nasıl normal yaparım bu ağrıyla bilmiyorum umarım vaktinde gelir 10 gün kadar çekiyorum bende bu ağrıyı o kadar sürmez inşallah bu sefer sıcak duş aldım eşim zeytinyağı sürdü ama bana mısın demiyor ağrı😵
Btlabk 2prensesannesiiii simdi aklıma geldi tutulan yerinize zeytinyagı sürüp posetle kapatın poşet orayı yumusatıyor ben cok faydasını gördüm
2prensesannesiiii Btlabk yaaaa 😯deneyim bi ben havlu koymuştum vickte iyi olur ama gebelikte sürülüyor mu bilmiyorum
Btlabk 2prensesannesiiii bende danayamadıgım için uyusturucu krem sürmüştüm kitlenmiştim 15 dk bagırdım belki en son çare krem sürdüm siz zeytin yagı sürüp üzerine poset kapatın o cok iyi geliyor benim öyle gecti ilaç kullanamıyoruz malesef gecmiş olsun
tgcearici 2prensesannesiiii ben de 20.haftadaym dün tutulmuştu ağrısı azdı anneme masaj yaptırdım geçer gibi olmuştu gece çok kötü oldu sağ tarafım bi de sürekli sola yatamıyorum sağa dönünce de acıyo sıcak su torbası yaptım biraz geçer gibi oldu uyudum tekrar ağrıyla uyandım gece mahfoldu