Bnnrm çok iyi bir haftadasiniz,bu haftadan sonra az kilo alabilir sadece bizde o gerilik hep vardı ve minyon bir bebek doğdu 37+2 de ama şuan 3 aylık oldu ve kilosu çok iyi şükür, stresten uzak durmaya çalışın,sol tarafa yatın,ve iyi beslenmeye dikkat edin sadece😊 gerilik dedikleri şey minyon zayıf bir bebek ama kilo alımı takip edilip ona göre doğum planlanır o yüzden perinatologa yönlendirmiştir çünkü sık takip gerekiyor doğru doğum zamanı için