Meryemcansever Yaseminbzdml geçen sene kızımı Mayıs ayında kızımı doğum yaptım 7 bin dediler 4 e anlaştık bu yıl 8-10 arası diyolar bi ebe tanıdığım var o söyledi bende akademide düşünüyorum 9 bin orasi
Asyacan__ Yaseminbzdml 10 gün önce dogum yaptım kızılayda, sezeryan 9.5 ödedik, normalle sezeryanda aynı fiyat.
Hayrnnisaors97 Şehir hastanesine gidiyorum en başından beri özel kadar güzel kızılay ile ilgili bilgim yok ama üstte kalsın Gören olur diye yorum atıyorum ☺️