Kızlar selam. 2022 Haziranda ilk sezeryanımı zeynep kamilde yaptım. Bebeğim doğar doğmaz küveze alındı yanıma gelmedi hiç. 34 saat sonra vefat etti. Şimdi ikinci bebeğime hamileyim. İnşallah Bu yaz 2. Sezeryanımı olacağım Zeynep kamilde, hastahaneden memnun kaldım çünkü. Merak ettiğim şey şu, sezeryandan çıkıp müşahade odasında beklerken bebeği yanımıza getiriyorlar mı hemen? Yoksa 2-3 saat sonra odaya çıkınca mı getiriyorlar? Eşimiz bebeği hangi aşamada görüyor? O süreç nasıl oluyor yaşayan anlatabilir mi🥰