Kızlar 24 haftalık hamileyim ve 2 gündür kan ilaci içiyorum kahvaltıdan 2 saat sonra bir kac saat sonrasında bulantı başlıyor tansiyonum düşüyor yemek hemen yedim sonrasında çok kotu oluyorum ki bugünde kustum bu normal mi daha öncede ilac kullandım ama böyle bir sey Olmadi
Ilacla ilgili mi degilmi çözemedim