Gamzebzk06 Kızlar 3 gündür tansiyon düşüklüğü yaşıyorum dün geceden beri tansiyonunu yükseltemedik tuzlu ayran içtim 2 bardak sadece 11/6 oluyor ve 10 dakika sonra tekrar düşüyor 8/5 9/5 yada 4 oluyor elim ayağım titriyor ve hala düşük ne yapmam gerekiyor
Nurbanu34 Gamzebzk06 ben de o haftalarda yaşamıştm aynı sorunu hatta bir iki gün gecmemisti 9/4 oluyordu acile gitmiştim en son artık.. serum takinca biraz duzelmistim.. su içmeyi artırın doktor bana öyle demişti.. geçmiş olsun 😊
Ebrulikiz Gamzebzk06 Benin de sürekli 10 5 , 9 5 sağlık ocağında falan sordum normaldir hamilelikte düşük tansiyon dedi bazen acayip ter basıyor başım dönüyor hemen biraz uzanıyorum şükredelim yüksek tansiyon olmasın düşük tansiyonun bebeğe zararı yok
Huzur20 Gamzebzk06 Benimki seninkinin daha altında hemde hamileligimin başından beri şuan 19 haftaligim
Berilikom Gamzebzk06 yüksek tansiyon iyi değildir ama düşük de sıkıntı olmuyor demişti dr bana benimde genelde düşüktür ama el ayak titretiyor çok iyi biliyorum çok şükür hamilelik sürecimde ilk aylar dışında yaşamadım enerji verici şeyler ye canım ayran bana iyi gelmiyor mesela uyutuyor
Deletedmom6666 Bende yaşıyorum canım en yüksek 10 5 oluyor alıştım sanırım ellerim ayaklarım bazen çok titriyor bişeyler atıyorum ağzıma
Gamzebzk06 Deletedmom6666 ben de öyle oluyorum gece yattığım yerde düştü tansiyonum elim ayağım çekildi ne yapsam yükselmedi
Gamzebzk06 Nurbanu34 çok teşekkür ederim :( hamileliğim ilk zamanlarında da yaşamıştım ama bu garip geldi bana bir türlü çıkaramadim hala düşük :(
Deletedmom6666 Gamzebzk06 canım ben bir de bekarlığımdan beri çok az tuz tüketirim salatayı tuzsuz yerim mesela yaptığım yemekler hep tuzsuz gelir herkese ona bağlıyorum ben ama bilemedim ay ne zormuş bu hamilelik 🤷♀️🤰
Nurbanu34 Gamzebzk06 cok kötü birsey baş dönmesi insanı yoruyor gerçekten ben tuzlu yedim yattim dinlendim ne yaptiysam geçmiyordu serum takilinca iyi gelmişti günde 2 lt su iciyordum muhakkak ona rağmen doktor biraz daha artir demisti birde yormayin kendinizi yatip dinlenin geçer inşallah ☺
Gamzebzk06 Berilikom evet yiyorum da işte ilk defa ayranın da bir etkisi olmadı ama insan yoruluyor :)
Gamzebzk06 Huzur20 ben de hamileligimin ilk aylarında 6/5 dolaşıyordum acile gidiyordum ama uzun süre normaldi şimdi tekrar düştü küçük çok düşüyor benim
Herseeyinasli Ah bende düşsün diye uğraşıyorum, benim de normalim 9 a 5 12 / 13 olunca kafamı kaldıramıyorum yaklaşık iki haftadır böyleyim. Bende bol bol limonlu çay tüketiyorum. Gerçekten herkeste farklı tepkimeler oluyor bu süreçte. Ama hamilelikte düşük tansiyon istiyor doktorlar hep iyisi oymuş, ama sizi etkiliyor demek ki. Biraz tuzlu yemeği arttırın derim..
Batuska Bende 8 , 9 ken cok rahatim arada gozum kararir basimi agridan kaldıramam o zamnlar olctugumde 12 civarı olur.herkesin normali farklı tabi.