Kizlar ya ben kaç aydır ovulasyon testi yapıyorum yumurtlama var.Degerlendjriyoruz da ama olmuyor.rahim filmi çekildi hormonlara bakildi esimde sadece ileri hareket dusuk biraz yık olmuyor kafayı yemek üzereyiz sizce başka ne yapmak lazım akisinada bırakamıyor insan istiyoruz bebis aslında bir ara çok bunalmistim dedim 3 ay ara verelim yeter bn bunaldım gerçekten öyle yaptık ama gene olmadi