DnzTnr hamile kalmadan bir ay önce normal kontrole kadın doğuma gitmiştim smear testide yapalım gelmişken demişti o ay hamile kaldım ve smear testim çıktı sonuç hpv dedi biyopsi yapmamız lazım dedim bir kaç doktora daha gittim bebeğe sakıncası var mı diye gittiğim bütün doktorlar yaptırmalısın dedi yaptırdım parça aldılar patolojiye gitti sonuçlar kötü çıktı kanserden öncesi aşamada dediler yani işlem yapmazsak zamanı belli değil kansere çevirecek dediler apar topar hastane hastane gezdik hepsi aynı şeyi söyledi zeynep kamil hastanesinde bir doktora yönlendirdiler Allah razı olsun sanada bebeğede bişey olmayacak korkma sakın dedi 21. Haftamda leep işlemi oldum yakıldı parça alındı ama bebek olduğu için ileriye bakamadılar patolojiden tekrar sonuç geldi ve ileriyede sıçramış tekrar bir operasyon olmam lazım bebeğin doğmasını beklicez dediler doğumdan 1 ay sonra işlem yapılacak. Doğum yaptım bugün 12. Günüm ve normal doğum yaptım engel bir durum yoktu ama bende siğil yoktu ondan normal yapabildim şimdi 1 ayın dolmasını bekliyorum tekrar ileriden bir parça alıp yakılma işlemi yapılacak onun sonucuna görede kötüyse rahimi komple alıcaklar. Bendede hiç bir belirti yoktu doktor istemese smear testi bile yaptırmak aklıma gelmezdi ama sizin anlattığınız çok farklı bişey gibi siz makattaki bişeyden bahsediyorsunuz rahimdeki bişeyden değil sizinki basur gibi geldi bana