DnzTnr merhaba ilk hamileliğimde farkettiğim 1 tane vardı doktoruma da danıştım hiçbir bilgi vermedi maalesef bende cahillik yaptım o üstünde durmayınca normal doğum yaptım geçenlerde görümcemle konuşurken onda da çıkmış ve doğum sonrası doktoru yakmış içime tekrardan şüphe düştü ikinciye hamileyim smear ve hpv testi verdim negatif çıktı ama doktorum vücutta hpv yok diyemem sadece kötü türü yok o yüzden negatif dedi ikinciye normal yapabilir miyim hiç bilmiyorum günlerdir gözüme uyku girmedi stresten