Ben12345 1,5 aylık hamileyim. Sabahları kahvaltı yapasım gelmiyor canım hiçbir şey istemiyor. Sonra tüm gün halsiz ve yorgun bir şekilde hiçbir iş yapasım gelmiyor sadece yatmak istiyorum 😢
selverg Ben12345 seni çok iyi anlıyorum ben 3. Ayımdayım ve maalesef durumlar hala aynı geçecek diyorlar sabır 🙏
Eminedmghcgllr Bende de ozamanlarda ayni seyleri yasadim.geciyor gidiyor smdi 29haftaligim ac geziyorm istemiyoe canim hic biseyy aklima gelmiyor bisey yemek.snra hep halsz kaliyorm.insanlarin istahi acilir benimki komple kapandi.yani sknyi yapma donem donem degisiyor