scl 😂😂ben ilk zamanlar kız die alışverişe baslamıstım en neon en cingene pembesinden hemde erkek denilince durdurdum herşeyi son zamana
Kadar evet ya çok değil iki yıl önce benim kuzenimde aynı durum oldu Avrupa yakasında gitmediği doktor özel/devlet kalmadı cinsiyet için hepsi Doğuma kadar Farklı seyler söyledi kızı oldu ama yanarız yanarız hiç pembe bişi
Giyemedi ilk zamanlar cocuk hep sarılı yeşilli giydi Yani saglıklı olsunda gerisi teferruat ama genede bu bilim
Çağında insan merak ediyor işte ☺