Greymom 2li tarama yaptırıp yaptırmama konusunda karar veremiyorum genelde yanıltıcı sonuçları varmış
bebegimmm60 Greymom ben bugün yaptırdım ayrıntılı ultrasonda bebeğin her şeyine bakıyorlar zaten ultrasonda normal olup olmadığını az çok söylüyorlar bence yaptır bir zararı yok bebeğinin tüm ayrıntılarını görmüş oluyorsun izlemek çok keyifli