Kızlar 23+1 iz. ilk doğumum sezaryen olduğu için yine sezaryen olacağım. Allah nasip ederse Temmuz sonu Ağustos başı gibi doğum olur inşallah. Doktorum 38. haftada doğumunu yaptırırız demişti ama tam tarih konuşmadık. Benimle aynı haftada olup sezaryen doğuracak ve doğum tarihi belli olan varmı? Ve nasılsınız bebeğiniz için neler aldınız gebelik nasıl gidiyo 🥰😊