Fatmanurgulll Kızlar 8 haftalık hamileyim gün için de çarpıntım bi kaç kere oluyı normalmdr ya yasayan var mı
gulsahklkn Fatmanurgulll Bende yaşadım hatta sürekli süren bi çarpıntı değil de ekstra bi atım gibi hissesiyodum aniden böyle kalbim tekliyodu holter takıldı takip edildi normal olduğu söylendi ama vitaminine şimdiden bi baktır bazen demir eksikliğinde de böyle erken belirti verebiliyo
designermoms Fatmanurgulll kalp artık daha fazla çalıştığı için çarpıntı normal yine gidince doktorunuza danışın tabi
Fatmanurgulll anapanda12 ekg çektrmiştim bi sıkıntı çıkmadı ama bu durum beni çok yıpratıyor panik atak da var bnde malesef
Fatmanurgulll designermoms acildeki doktrda öyle söyledi ama pank atak da var bnde merak ettim bnm gbi bu şikayeti yssayan varmı diye
anne_gunlugu Kalbiniz şuan normalde oldugundan daha fazla kan pompaladığı için kalp çarpıntısı yapabilir ama siz yinede içiniz rahat etmesi için doktora gözükün isterseniz
Fatmanurgulll anne_gunlugu doktora sordum kardijolojiye git dedi baska acilden gitmştim bu şikeyetden sizin dediğiniz gibi 2 kalp var vucuttta o yüzden çarpıntı norml dedi bana
designermoms Fatmanurgulll bende taşikardi var OKB teşhisi konulmuştu daha önceden nabzım 180e çıkıyordu ilaç kullanıyordum zaman zaman gebelikte kullanamadım normal yani stres yapmamaya çalış
Esracmmm Fatmanurgulll bende de aynı sizin dedikleriniz gibi oluyo d vitaminim eksik ama ilk zamanlar veremem dedi doktor anlamadım