Cp5252 Benımde aynı şekilde yüksek çıktı bugün endokrinoloji ilaç başlattı 20 haftalık hamileyim bende tedirginim bir etkisi olur mu diye ama doktor dedi ki bebeğin şuan tiroid hormonu gelişmediğinden seninkini kullanıyor bu yüzden dışarıdan takviye vermemiz ve değerini ayarlamamız gerekiyor diye