omeragah Bebekle ilgili bir durum degil. Sizinle ilgili bir durum. Tiroid vucuttaki ana hormonlari dengeleyen bir organ. Kendisi de hormon uretiyor. Ama az ya da cok calismasi kisi icin sikintili oluyor ciddi rahatsizliklar yasatiyor hamilelikte de hormonlarin dengede olmasi onemli o yuzden duzgun calismasi istenir. Sizinki yavas calisiyor TSH iniz yuksek cikmis. Ilacini kullanirsaniz hemen duzelir bir sikinti olmaz. Bebege de bir zarari yok ilacin