zeytin_ 1.hamileliğim kimyasal gebelikti.
2.gebeliğim de 12.haftada maalesef kalp atışı durdu kaybettik. Genetik testler yaptırdık patolojiye de gitti bebek bende kan pıhtılaşması çıktı.
3.gebeliğimde oğlumu sağlıkla kucağıma aldım şükür 9 ay iğne kullanarak karnımdan kendim yaptım.
Şimdi 4.gebeliğim de ise yine iğne kullanıyorum kızıma sağlıkla kavuşmak için insallah.