MELTEMSU Merhaba anneler. Biz bugün 28 haftalık olduk birimiz 38 cm 1.190gr diğeri 37 cm 1080 gr sizlerin nasıl. Biz normal gidiyormusuz sizlerin nasıl Durumu
Necibedmrll MELTEMSU evet canım haftasına göre normal maşallah Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip eylesin 🤲🏻🤍
Nurrr_33 MELTEMSU yok bizde hayırlısıyla 29+3 uz şöyle bir plan yapamıyor doktorumuz ikiz olduğu için 34 u geçmesini istiyoruz geçerse 37 ye kadar bekletiyoruz dedi bebisler nezaman gelmek ister orasını bilmiyoruz tabi 🙏🙂
fatmatunc97 Benim ikizlerim de yarın tam 28 haftalık olucaklar cumartesi kontrole gittik sizinle aynıydı. Sağlıkla kucağınıza alın 🥹💕
MELTEMSU Nurrr_33 Aynen dün.kontrole gittik bizde artık herhangi doğumu bekleyebiliriz dedi. 3 hafta sonra tekrar gideceğiz normalde 37de aliriz bi supriz olmazsa dedi zaten direk rahim acikligina bakıyorlar ilk insallah zamanında gelirler artik merdiven bile.cikmiyorum. Hepimiz hemen hemen aynıyız burdan bilgi paylaşalım birbirimize çünkü ben herseyi takip edip aklımı bulandirmakta istemiyorum
Ruya_burcu45 27+6 da oğlum 1200, kızım da 1100 civarı idi, şuan 28+3 teyiz. Belki 50ser gr daha almışlardır 🙏🙏🙏 ama ben kendim 12 kg aldım 🙈