Bence hiç gerek yok sütün damla damla gelse bile ilk gün yetiyor emzirdikçe de süt artıyor hiç olmasa da eczaneden almak zor olmaz. Bebeğin doymadığını düşünerek hemen mamaya elin gitmesi doğru değil kızım yenidoğan da yattı doğduktan 4 gün sonra 4 gün güzel emen bebek hastaneden çıkınca asla memeyi almadı çünkü biberona mamaya alışmıştı mama ile çocuk büyütmek çok zor hem maddi açıdan hem bakım açısından ne