4kuzuannesiyim Sahradmla yani evet genelden fazlası tutuyor benim bebeğimde 11 haftalıkken kendim kıza benzettim ve öğrendik ki kız dört çocuk doğurmuş olarak bende hepside tuttu
Tiniminihanim00 4kuzuannesiyim  ay doktorumuz tahminde bulundu net birşey söylemedi bir arkadaşta başka birşey söyledi sizde bir yorum yapar mısınız 😊
4kuzuannesiyim Sahradmla doktor benzettiyse bilemem orasını tabi onlardan iyi bilecek değiliz veya bilirim diye öne asla sürmem bizimki bir tahmin erkekde olabilir ben kızdan yana kullandım oyumu net öğrenince yaz buraya merak ettim
4kuzuannesiyim Yy6666 forum da yanda üç çizgi var fotoğraf ekle diyor ona tıklarsan çıkar veya kopyalama da yapabilirsin atacağın resmî kopyala buraya yapiştır canım
Sahradmla 4kuzuannesiyim 😂😂😂 belli olmaz walla bı baktın ikimizin de erkek çıkıyor doktor neye göre erkek dedi hiç sormadım keşke sorsaydim 😂
4kuzuannesiyim Bnumms canım ya kıza benziyor ama senin ıkı kızın varmış zaten bu da insallah erkek olur ben yanılırım
4kuzuannesiyim Hizligonzales sanki erkek gibi benzettim ya bilmiyorum karar veremedim hiç tahminde bulunmadı doktor