MMad Merhaba bugün bebek nasıl acaba diye dr a gittim kendi dr uma değil başka bi dr a ultrasonda hareketsizdi kalp atışını dinletmedi 5.5 cm olmuş dedi dedim hareket etmiyor uyuyordur dedi. Bir şry olsa söylerdi herhalde değil mi
designermoms MMad söylerdi korkma ben de senin gibi merak edip devlete gitmiştim bir kez kalbini dinletmemişti ama orda yanıp sönüyor ya onlar görüyor Kötü düşünme güzel düşün güzel şeyler olsun endişeni anlayabiliyorum ben de önceden öyleydim hareketlerini hissedince rahatlayacaksın biraz sabret :)
yenibirannis MMad bende gittiğimde harketsiz oluyo ama Dr öksürtuyo beni hemen görüyorum hareketlerini kalp atışını dinletmemesi de ilginç bence başka Dr a gidin icinzde şüphe kalmasn
Shibalba MMad Bende kanamaya gitmiştim 12. Hafta bitmek üzereydi. Bebek ultrasonda hareketsizdi, endiselendim tabi Kanama devam edince sabah tekrar gittim acile, pozisyon değişmiş ama yine hareketsizdi Dr uyuyordur dedi, kalp atışı vardi Şükür iyi minigim😍
ozlemm12 MMad canim kalbinin atmasını onlar görüyor zaten dinletmeselerde ki öyle bi durum olsa kesin söyler zehirlenirsin ne bilim başka bişey olur alınması gerek falan derdi
designermoms MMad benim de ilkinde kürtaj oldu çok şükür bu gebeliğimde bir sıkıntı yok içini iyi tut sağlıkla alırsın inşallah kucağına ♥️
Shibalba MMad kesinlikle, bende çok korkmustum Kanamam da uzun sürdü o surecte ama uyuyormuş iste😍😃 İçinizin rahat etmesi için siz yine de Dr görünün isterseniz, ben özel takılıyım ama devlete de gitmiştim ara ara
MMad ozlemm12 ay hareketsiz görüncr bi de kendi kendime kurdum şimdi kafamda iyi di mi demiştim bi şey olsa söylerdi herhalde diyorum bi yandan da
MMad Shibalba ay kıyamam iyi olsunlar uslu duruyolar yine yaranamıyo yavrular 😅 pztsi ikili tarama var ben bugün merakımdan gittim ailemize bayramda söyleyeceğiz söylemeden önce her şey yolunda mı diye meraklandım normalde özele gidiyorum tabi baya fark var devletle arasında