Kızlar yardım edin kendi doktorum martta gittiğimde 31 de gittim 5+2 dedim bugünle 8 haftalık gebelik başka doktora gittim kalp atışı yok dedi kürtaj olunması gerekiyor dedi psikolojim Okadar bozulduki ilk gebelikte düşük oldu şimdi gerçekten kafayı yicem daha yeni 8 haftaya girdim 1 hafta önce durduğunu söyledi belirtim dahi yok ben nasıl kıyıpta alıcam