Kontrolüm vardı bugün kızlar doktorum ultrasonda baktı aşağıya çok baskı görüyorum alttan muayene edeceğim dedi alttan bakınca da baya yukarda hiç inmemiş dedi 40 -41 i bulabilir dedi ssvd istediğim için moralim bozuldu ya iner dimi sezaryen istemiyorum