ardenmom Meri_yozgat ben hamileliğim boyunca gittim ve doğumumu yaptım. Dünya iyisi bir insan tekrar doğum yapacak olsam yine kendisini tercih ederdim.
Yazmelegi_ _dilara8mustafa_ bende ona gitmek isterdim ama uzak kalıyor baba o yüzden ben başka bir yere gidiyorum ve bu gittiğim doktor da çok iyi çok seviyorum
_dilara8mustafa_ Meri_yozgat O an ki şartlar Sağlık durumumuz ne olur bilemeyiz ama Allah nasip ederse normal olsun isterim siz ne düşünüyorsunuz ? Hem ben doğumu İstanbul’da yapmayı düşünüyorum 🙈
Meri_yozgat _dilara8mustafa_ _dilara8mustafa_ bende kayseriye gidiceğim işteee doktorum normale yatkınsjn dedi şuandaki durum normal durum ama bilmiyorum sıkıldım beklemek istemiyorum o kadar
Meronur Evet ben gidiyorum bence aşırı iyi zaten her şeyden önemlisi güler yüzü her şeyi açıklaması abla gibi yaklasimlari
4521 Merhaba kızlar Tekden de nst ücreti ne kadar ya da muayene ücreti tek mi ödeniyor bilgisi olan var mı