Ya okudukca resmen teselli oldum çünkü dün akşam ağlıyordum sıkıldım bu hareket kısıtlılığından, ağrılardan, 5 yaşındaki oğlumla eskisi gibi ilgilenip oynayamamaktan diye 😢 32+2 oldum, bu da erkek. Dün çarşıda azcik yürüdüm diye tüm gece yattım bel ağrısından duramadim. Kendi işimi kendim yapmak istiyorum yaptıkca ağrım artıyor. Çok sıkıldım kendi mızmız hallerimden 🥴🥴 38. Haftada doğum olacak sezeryan ama günü net değil daha.