Bebeğim için sifonyer almıştım ahşap kokusu vardı guzelce sildim bi kaç gün havalandırdım bütün kıyafetlerini yıkayıp ütüleyip özenle yerleştirdim durdukça ahşap kokusu arttı ve kıyafetlere koku sindi :( bütün kıyafetleri tekrar yıkadım 34 haftalık oldum Bi daha ütüyle uğraşacağım:( sifonyeri balkona koydum yaklaşık 1 ay havalandırdım dün yine içeri aldım ahşap kokusu şu an yok ama yeni mobilya kokusu gitmiyor bütün eşyaları yine kokacak diye korkuyorum çözüm önerisinde bulunabilecek var mı çok canım sıkılıyor bu duruma :(