Yasmnnn
Merhaba hanımlar🤗
6+3 günlük hamileyim kesemizi gördük çok şükür daha kalp atışı için 10 gün sonra gidecegiz.
Bende mthfr 677 heterozigot çıktı doktorum kan pıhtılaşmasını ogrenmek için bu test yetersiz diyip 4-5 test daha istedi benden kan verdim ama sonucum 10 gunu bulacak bu sırada bebegim birşey olursa diye cok korkuyordum doktorum
Coraspin verdi bugün sabah telefonda görüştük korktugumu endişe duyduğumu söyledim CLEXANE 0.4 iğne al kullan tahliller cıkana kadar dedi. Kan pıhtılaşması olmasa bile bunu kullanıyorken bi zararı olur mu? Yada iyi gelir mi
Kusura bakmayın uzun oldu ☹️