Ben de 32 haftalık hamileyim geçen hafta kontrolüm vardı doktor kafası 3 hafta önden gidiyor dedi ama bir sorun teşkil etmiyor dedi ama benim aklıma takıldı. Doğum şeklini vs etkiler mi merak ediyorum açıkçası bu konuda tecrübeli olanlar varsa ben de bekleyeyim şurda