Merhaba kızlar detaylı ultrasonda bebeğimin kalbinde beyaz bir parlama görüldü fetal eko çektirmelisin dediler, bugün çektirdim ve evet bir şeyler var dedi doktor. Doğuma kadar geçiyormuş bazen, doğumdan sonra yeniden eko çekilmeli ona göre müdahale ederiz dedi. Böyle bir durum yaşayan var mıı? Bu parlama denilen şey delik falan mı oluyo bilginiz var mıı? Bir de bebeğim için dua istiyorum hepinizden🙏🏼