2.gebelik olmasına rağmen aynı heyecanı yaşıyor insan yaa. 15 Mayıs sabah 08.30a gün verdi Dr.um. ins çabuk rahat atlatırım spinal istiyorum ilk dogumdaki gibi. Dua edelim birbirimize kizlarr… 🙏 13unde anestezi için kan vericem,heyecan dorukta da artık zorluyo ya fenalardayım…