Sulte biz de bugün 27+0 olduk eğilip kalkamıyorum onun dışında sıkıntılar aynı 🤗ne giyeceğimi şaşırdım, yaz gelse de elbise giyip çıksam diye bakıyorum. Lolipop gibi geziniyorum alt tayt üste sweatshirt giyince 😂 Hızlı yürürsem nefes nefese kalıyorum, oğlum sürekli tekmeliyor gün içinde, ofiste çalışamaz hale geliyorum tekmeler yorgunluk yapıyor 🐣🫠