Iremsena benim de 14’tü geçtiğimiz hafta. Antibiyotik iğne vurdu bir tane doktor, kanımda enfeksiyon olduğu için.bol bol dinlendim vücudumu sıcak tuttum, rüzgar yememeye özen gösterdim falan derken düştü. Öyle abartılacak bir yükseklikte değil, merak etme:) doktorun söyler zaten:) şuanda da gayet iyiyim yani ben de:)