ssa239688 kuzum ben kafama çok takıyordum biliyor musun olmuyor die kaybımdan sonra çok korktum dedim olmucak peşine kimyasal geçirdim tamam dedim olmucwk ama bu ay ben kafama takmadım hiç bak nasip oldu inşallah belirtimde vardı ama adet olcakmışım gibi hissettim karışık göğüs ağrım vardı sık idrar baş dönmesi halsizlik aşırı uyuma rabbim nasip etsin herkese hastaneye gittim kese görülmedi haftaya birdaha gidicem iğneye başlıcam korkuyorum orucum bozmak istemedim doktor tut dedi