efsup Merhaba kızlar.👋😊 sorum şu ki dogumhaneye illa profosyonel bi fotoğrafçı mi alınıyor yoksa yakinlarimizdan biri girip fotograflasa izin verirler mi? Profosyonel çekimler biraz tuzlu geldi bana çünkü 😕
Denisss Benim arkadasımınkine başka bir arkadaşımız girmişti normal telefon kamerasiyla çektiler. tam ikisinide hazirladik hemsireler giremez diye kabul etmedi ama doktor onay vermisti tekrar doktorla gorus yeniden onay alip girdiler doktorla alakalı olabilir bence bi sorun derim. Sevgiler 🖐