Srnmelek 5 üstü zaten gebeliktir dediğim gibi geç döllenme olduğunu düşünüyorum seninde ben 5 gebelik geçirmiş birisi olarak Kan bir kere veriyorum arka arkaya verip strese girmeye gerek yok zaten kimyalsal dış gebelikse kendini belli ediyor ,bu gebeliğimdede 399 çıktı geç döllenme olduğunu anladım regl geçikmemin 12 -15 gün arasıydı çünkü 15 gün sonra doktora gittim kese göründü erkek gitsem gereksiz stres ve korku olacaktı Doktor konusundada tecrübeli oldum artık