Srnmelek benim de 2 gün gecikmem oldu normal de düzenli olan birisiyim o yüzden dün gidip erken gebelik testi alıyım varsa net çıkar dedim negatif . Hala da regl olmadım ama kasıklarım da belim de ağrı var büyük ihtimalle olacağım gibi bekliyoruz bakalım 😃 sizin sonuçları merak ettim buraya yazın kesin bizde görelim