Merhaba benimde olmuştu 5.5 aylıkken öyle kanamam doktorum düşük önleyici iğne yaptırdı kanamam bitsin diye bide Protestan kullandım ve 1 ay hiç kalkmadan yattım ayaklarımın altına yastık koyup annemde kaldım iş yapmam yasaktı yemeği bile yatakta yedim çok şükür bitmişti uzanmalısınız bi WC için kalkıyordum duşu bile oturarak yaptım çok geçmiş olsun