Melis_tugba 37.+6dayim şimdi böyle bir paylaşım.yapmayi düşünüyordum bugün bir mutsuz halsiz da ve içim sıkılır bir şekilde uyandım evde bir ton iş beni bekliyor ama ben yataktan çıkamıyorum. Her an ağlıcam gibiyim sabırsızlıkla annemin memleketten gelmesini bekliyorum sanırım hormonlar hamilelik ama böyle olmamam gerekir bir an önce toparlanıp kalkıp kahvaltı yapmam.gerek😊🙄dua edelim