Sila-poy1 Kizlar bugun kontrole gittim 8500 liraya anlaştığım hastane iki hafta kalasi 10500 lira oldugunu söylüyor.En basindan beri ocaktan beri zam gelmiycek denmesine ragmen.Varmi besyuzevler şafak hastanesine giden
Habibee1 Sila-poy1 ben Şafak tıp merkezi Ayşin hanıma gidiyorum Beşyüzevler Şafak ta doğum yaptırıyo geçen hafta sordum normal 9.5 sezeryan 11.5 dedi benm mecburi sezeryan fiyata ben de çok şaşırdım 😳
Oznur-96 Sila-poy1 canım oraya gitmiyorum ama inan bana 50 bine sezaryan yapan hastaneler var oyuzdem ucuz ama ekonomik olarak onuda veremiyorsan geç olmadan devletede gözük
designermoms Sila-poy1 ben de hastanemden fiyat aldım Haziran sonu Temmuz başı doğum zam sordum bana daha önceki fiyattan yardımcı olurlar dedi bu şekilde aldığınızı söylersiniz yansıtmazlar dedi. Bir öyle demeyi deneyin isterseniz bir de iki hafta kala ne demek benim daha 2 ayım var
Sila-poy1 designermoms ya söyledim iki hafta kalasi eski fiyattan olmaz mk diye benlik bisey degil diyor
designermoms Sila-poy1 sizden görünce hastaneyi aradım sordum yine zam gelse bile size yansımaz dedi. başka biriyle görüşün olmazsa insan kaynaklarıyla falan çok saçma yazık günah sürekli orda takipliyseniz
hicrann_96 Sila-poy1 bende dün sincan lokman hekim hastanesinde doğum yaptım 10 bin ama sadece doğum ve bebeğin ilk muayeneleri dahil kontroller falaan içinde değil
Neslibt72 Sila-poy1 temmuzda da zam gelecek daha :( ben sırf bunun için muayene/tahlil/doğum dahil paket olan hastanede kaldım. Gerçi istanbuldayım ama heryerde illa ki vardır böyle hastaneler. Bir araştırın derim en azından paketi alıp fiyatınızı sabitliyosunuz sürekli fiyat artışlarj çok korkunç
Beyza44 Sila-poy1 şafak hastanesine gitmiyorum ama doğuma 2 hafta kala gelen zam neden sizi etkiliyor gidin hastaneyle yüz yüze görüşün tavrınız net olsun kimden ne koparirsak diye bakıyor ozeller pabuç bırakmayın ❣