Pazar günü 14+3 te kanamam oldu doktor plesantan asağı yerleşimli dedi, iğne serum ve progestan verdi. Kanama smdilik kesildi, ancak basına gelipte bu süreci atlatanlar vsrdır mutlaka karın ağrım cok bu normal mi yatıyorum daha ocnesinde de düşük tehtidim vardı zaten yatıs modundaydım ama karın ağrım cok var, sürekli hastanelerdeydim zaten. Derman bulup doktora gitmeye halim yok ağrıdan