Mervekara5 Kızlar yarın benim 40 bitiyor muayeneye gitmem gerekiyor mu doktorunuz mu sizi çağırdı kendiniz mi gittiniz nasıl oluyor tam ?
nilsmomy Mervekara5 doktorum cagirdi gittim sezaryen dikiş yerine baktı bir de ultrasonran rahim toparlamış mı diye baktı sonra da korunmak istersem diye ilaç ismi önerdi o kadar
hulyaakgn34- Doktorum çağırmıştı çünkü hem dikiş kontrolü yapılıyor hemde rahim yerine yerleşmişmi durumu nedir buna bakılıyor yumurtalıklarına falan
umena Mervekara5 ben doğumdan üc gün sonra gittim çağırdı yani rahmin toparlanmasına baktı dikişlerime baktı sonra üç ay sonra gel dedi gider miyim bilmem sezaryen
Nurr_22_22 Mervekara5 doğumdan 2 ay sonra gel dedi geçen cuma gittim alttan muayene ett smear testi aldı yumurtalıklarima baktı birdaha gelmene gerek yok dedi