Adete 7 gün kala kan verdim doktor rahim kalınlaşmaya başlamış demişti ama an negatifti dün test yaptım evde negatifti tam 3 gün oldu normalde gecikmez. İlk düşüğümdede 7. Gün çıkmıştı testte acaba kan versem mi kızlar bugün yoksa adet olmayı mı beklesem böyle olup pozitife dönen varmı