Kizlar , simdiye kadar kimse bana kesin polikistiksin demedi, oysa benim folikuller buyemede zorlaniyor 15inci gun zoor bela 10cm geliyor, buna ne denir? Femara ve catlatma ignesi deneyen var mi? Kac kez denediniz ve kacinci kez hamile kaldiniz? Onun disinda daha fazla yardim etmesi icin birseyler kullandiniz mi? Vitamin gibi seyler? Paylasirsaniz cok sevinirim🙏🏻🙏🏻