Branneguncesi Kızlar merhaba siz folik asiti kaçıncı aya kadar kullandınız ben şimdi multivştamine geçtim hamilelikten 3 ay önce başladım folik asite şuan da 3 aylık hamileyim 6 ay folik asit kullanmiş oldum bıraksam mı acaba sizler kaçıncı aya kadar kullandınız
karanmom Branneguncesi hamile kalmadan iki ay önce başladım hamile kaldım 3 ay daha kullandim ilk üç ay kullanin diyorlar sonra bıraktım
Hizligonzales Branneguncesi 12.haftada biraktirdi doktorum ilk gebeligimde de ikincisindede vitamine basladi zaten basladigi vitaminlerdede az miktarda folik oluyor muayene gununuz yakinsa birakin doktorunuz devam et derse edersiniz yada vitamin verir ona baslarsiniz folik asitin fazlasida zarar cunku
Branneguncesi Azra00 bende bugün multivitamine geçtim ama doktor folik asıtı bırak demedi bırakma da demedi 😀
Branneguncesi Hizligonzales ben deprem bölgesinde olduğum için başka şehirlerde doktora gittim düzenli bir doktorum yok maalesef o yüzden her şeyim muallakta genelde
Melike_K Branneguncesi 13. haftaya kadar folik asit kullandım sonra vitamin ve kan ilacına geçiş yaptım.
Zeyneparsln Branneguncesi Hamilelikten önce iki ay kullandım hamilelikte 12. Haftaya yani 3. Aya kadar kullanılıyor doktorunuz bıraktırmış olmalıydı. 12 den sonra demir d vitamini ve omega kullanılıyor
Branneguncesi Zeyneparsln benim işte net bir doktorum yok her defasında başka doktorlara görünmek zorunda kalıyorum deprem bölgesindeyim başka şehirlerde doktora gidiyorum dikiş tutturamadım hala 3 aylık olduk ama
Hizligonzales Branneguncesi anladim siz birakin bence bilmiyorum hani ben doktor gibi dogru yonlendiremem ama fazlasi zarar artik vitamine baslamaniz lazim